Automatische betaalberichten
Beste ouder, verzorger,
Binnenkort gaan wij automatische betaalberichten versturen. Dit is een extra service voor een aantal van onze klanten. Wat dit voor u betekent en of er voor u iets verandert, leest u in dit bericht.
Wat betekent dit voor mij?
Wat het voor u betekent en of er iets verandert, hangt af van uw situatie:
- Ik betaal mijn factuur per automatische incasso
Als u uw factuur per automatische incasso betaalt, verandert er voor u niets. Kunnen wij het bedrag een keer niet incasseren? Lees dan ook punt c.
- Ik betaal mijn factuur niet per automatische incasso
Als extra service krijgt u vanaf nu via mail een automatisch bericht. In dit bericht staat een betaallink. Via deze link kunt u uw factuur eenvoudig betalen. Twijfelt u of het bericht met de betaallink te vertrouwen is? Neem dan altijd contact met ons op. Kunt u uw factuur een keer niet op tijd betalen? Lees dan ook punt c.
- Ik kan mijn factuur soms niet op tijd betalen*
Het kan soms gebeuren dat u uw factuur niet (op tijd) kunt betalen. U krijgt van ons dan een automatisch bericht:
-
Mail of sms met betaallink
Als u uw factuur niet op tijd betaalt, sturen we u een mail of sms die u eraan herinnert dat u nog moet betalen. In het bericht staat een betaallink. Via deze link kunt u uw factuur eenvoudig betalen. Twijfelt u of het bericht met de betaallink te vertrouwen is? Neem dan altijd contact met ons op.
-
Telefoontje van computer
Betaalt u uw factuur ook na een paar herinneringen niet? Dan wordt u gebeld door een computer die u eraan herinnert dat uw factuur nog niet is betaald. Wilt u liever met een van onze medewerkers praten? Dan kunt u dat aangeven. De computer verbindt u dan door.
*Heeft u geldproblemen waardoor u uw factuur niet kunt betalen?
Dat is heel vervelend. Blijf er niet mee rondlopen en neem contact met ons op. Dan kunnen we samen kijken naar de mogelijkheden. Stuur een mail naar debiteurenbeheer@skar.nl of bel 040-2948925.